Anca Gilca's Blog

Invata formele si cauta ceea ce nu are forma

In pana de idei?:) solutia poate fi aici 17/12/2009

Filed under: Forme diverse... — Anca Gilca @ 18:08

E nebunie, stiu! Toata lumea fuge dupa cadouri, cumparaturi, multi ajung si spun:”am umblat prin toate magazinele si nu am gasit niciun cadou potrivit pentru prietena mea/sora mea/mama mea/colega mea”.

Mai este o speranta/idee:) Doua fete cucuiete si talentate va pot ajuta. Anca si Oana au 6 maini(nu doua) si creativitate si talent cat curpinde. Sa va convingeti aruncati un ochi pe www.ilyriahandmade.com . Poate gasiti o pereche de cercei, o bratarica, un fularas pentru o persoana draga voua. Preturile sunt …ca de criza:)  www.ilyriahandmade.com

P.s: Eu deja am luat doua perechi de cercelusi…:P si nu le mai dau cadou..m-am razgandit, le pastrez pentru mine;))

 

Leave a Reply

