Anca Gilca's Blog

Invata formele si cauta ceea ce nu are forma

Dj Ralmm: “Femeile sunt perfecte” 18/02/2010

Filed under: Interviuri — Anca Gilca @ 13:22
Tags: , , , ,

Cu totii avem diverse pasiuni. Pentru unii, mai norocosi si muncitori, pasiunea devine job. Asa s-a intamplat pentru Dj-ul iesean Lucian Trandafir, cunoscut de public drept DJ Ralmm. In incercarea de a fi cat mai informata, am cautat cateva date despre Dj Ralmm, insa nu am gasit mai nimic personal. Asa ca va invit sa ne bucuram de mica si scurta discutie din aceasta saptamana, de la bordul IasulMonden.
Totusi, am ramas cu o nelamurire…De ce “Dj Ralmm?”. Poate descoperiti voi!

IasulMonden: Ce eveniment din viata ta ti-a insuflat aceasta pasiune pentru muzica?
Dj Ralmm: Nu cred ca a fost un eveniment.Muzica in sine m-a cucerit de la inceput si sunt indragostit si acum de ea :))
IM: Dj-ul favorit, care te inspira este…
Dj Ralmm: Din Romania, ca dj, imi place foarte mult de Mihai Popoviciu, din afara clar Swen Vath
IM: Cum ai ajuns la numele de scena  „Dj Ralmm”? –
Dj Ralmm: Pff mereu mi se pune intrebarea asta. Ralmm mi s-a parut ca imi caracterizeaza ceea ce fac.
IM: Sa il cunoastem putin pe omul Dj Ralmm, pe Lucian. Daca iti sunam parintii, ne vor spune despre tine ca :”Lucian a fost un copil…”
Dj Ralmm: …caruia ii place dintodeauna laptele.
IM: Ce visai sa devii cand vei fi mare?
Dj Ralmm: Un om mare…
IM: Care a fost cel mai nebunesc lucru care l-ai facut pana acum?
Dj Ralmm: M-am apucat de mixat :))
IM: Sa vorbim de…femei. Ce te intriga cel mai mult la femei?
Dj Ralmm: Absolut nimic…sunt perfecte
IM: Ce nu ai putea ierta sufletului tau pereche?
Dj Ralmm: Sa se schimbe
IM: Pentru tine, Valentine’s Day este…
Dj Ralmm: …ziua in care americanii il sarbatoresc pe Sfantul Valentin.
IM: Incheiem cu muzica. Unde te pot intalni iesenii muncind?
Dj Ralmm: Muncind e mult spus. In weekend-urile in care sunt in Iasi, ma pot asculta la The Office Lounge.

(Interviu realizat de Anca Gilca pentru http://www.iasulmonden.ro)

 

Leave a Reply

