Anca Gilca's Blog

Invata formele si cauta ceea ce nu are forma

Dance Benefit pentru Alexandru Nechita! 24/02/2010

Filed under: Forme diverse... — Anca Gilca @ 10:12
Tags: , , ,

L-am cunoscut pe micutul Alexandru in vara anul 2008. Im momentul in care am vorbit cu parintii si l-am vazut pe Alexandru cum se joaca mi-am spus doar :”Iti multumesc, Doamne, ca mi-ai dat sanatate!”. Asa este, batranii au dreptate: sanatatea e mai importanta decat toate!

Alexandru Nechita e un copil deosebit, dupa ce te cunoaste putin iti vorbeste de nu se mai opreste, iti explica jocuri, spune poezii! Si este si foarte curajos!DA, chiar este! La fel si parintii lui, care lupta incontinuu in speranta ca Alexandru va avea o viata normala.

In august 2008 am aflat povestea micutului: inegalitate membre inferioare ( scurtare 9 cm pe dreapta). Piciorul drept este mai scurt decat cel stang, astfel ca Alexandru are o tija la picior si nu va putea indoi niciodata genunchiul. Pana in vara anului 2008 Alexandru trecuse deja prin 12 operatii la picior, 3 operatii la mana dreapta si 34 internari.

In speranta ca vom reusi sa ajutam macar putin familia Nechita, pe 5 septembrie 2008 am organizat un bal mascat cu licitatie de masti si moment artistic oferit de trupa A4a. S-au strans cativa banuti, insa nu suficienti.

Desi au trecut 2 ani de atunci, Alina Prutianu, instructorul trupei A4a a pastrat legatura cu familia Nechita si acum a decis sa le vina in ajutor.  Dance Benefit  va avea loc pe 7 martie in Club Menthor, Vaslui. Biletul costa 5 lei si toti banii stransi vor fi donati lui Alexandru.

In luna martie Alexandru va suferi o noua interventie care implica cea mai dureroasa parte: aparatul de alungit piciorul. Am ramas marcata cand am vazut cum doamna Mirela, mama, strangea suruburile de la aparatul de alungit piciorul cu scopul de a-l ajuta pe Alexandru sa i se alungeasca oasele si piciorul drept sa aiba aceeasi lungime ca cel stang.

E nevoie de  munca, rabdare, incredere, curaj…dar si bani!

Haideti sa raspundem apelului si sa il ajutam pe Alexandru! Va astept pe 7 martie in Club MEnthor la Dance Benefit!

 

One Response to “Dance Benefit pentru Alexandru Nechita!”

  1. […] preluat de aici 7 martie, Club MEnthor, intrarea 5 lei. Mai multe detalii la 0766715868 Trimite si […]


Leave a Reply

