Anca Gilca's Blog

Invata formele si cauta ceea ce nu are forma

“La capitolul muzica electronica Romania incepe sa fie privita foarte bine din exterior” 24/03/2010

Stim ca a lucra in sfera muzicala inseamna sa iti organizezi timpul foarte bine si sa fii mereu pe fuga. Am fost curiosi sa aflam ce mai face  DJ-ul iesean Andrei Ungureanu, cunoscut sub numele de scena Sean Jay Dee, asa ca am pregatit un interviu- fulger. Nu am rapit foarte mult timp si am aflat lucruri interesante despre Sean Jay Dee. Asadar…satene, munte, Romania, muzica.

IasulMonden: Blonda sau bruneta?

Sean Jay Dee: Satena

IasulMonden: Vacante in tara sau strainatate?

Sean Jay Dee: Nu as imparti vacantele dupa criteriul acesta. Daca e o vacanta scurta, de 3-4 zile, prefer undeva la munte, un pic mai departe de Piatra Neamt. Imi plac locurile noastre foarte mult. Daca e vorba de o vacanta de macar 7zile, Europa e mare nu ?

IasulMonden: Mare sau munte?

Sean Jay Dee: Mare egal zgomot, deci nu o consider vacanta. Ci poate un weekend fugitiv, in care pot avea si o eventual invitatie in vreun club. Pentru relaxare, cum am mai zis, prefer muntele.

IasulMonden: Muzica romaneasca sau doar straina?

Sean Jay Dee: La fel, nu asa as desparti muzica…. Insa din pacate, muzica romaneasca de calitate e rara. Dar pana la urma, pietrele pretioase sunt rare nu? Prefer muzica de calitate, si automat, ascult in general altceva decat folosesc in show-urile mele radio sau mixurile live sau productii. La capitolul muzica electronica, poate surpinde afirmatia mea, dar Romania incepe sa fie privita foarte bine din exterior. Promotori cum ar fi Raresh, Rhadoo, Pedro, Mihai Popoviciu, Livio & Roby ne fac o onoare Romaniei. Si cum sunt un producator la inceput de drum, acest lucru ma avantajeaza. Si ar trebui sa stimuleze orice tanar DJ la inceput de cariera.

IasulMonden: 3 cuvinte esentiale despre Andrei Ungureanu…

Sean Jay Dee: Abil , perseverent , inventiv

IasulMonden: 3 defecte..

Sean Jay Dee: Incapatanat, darnic, optimist

IasulMonden: Vals sau tango?

Sean Jay Dee: Vals

IasulMonden: Planuri de viitor pe plan profesional

Sean Jay Dee: Multa munca, multe turnee. Am avut un turneu prin tara cu Vodafone, urmeaza un al doilea cu o agentie de ticketing online ce se va lansa in aprilie si imi va tine ocupata agenda pana in Iunie, cand bineinteles se deschide sezonul de vara… Si ca de obicei, vara nu am cum sa stai degeaba in domeniul in care activez.

(Interviu realizat de Anca Gilca pentru revista IasulMonden)

 

Leave a Reply

