Anca Gilca's Blog

Invata formele si cauta ceea ce nu are forma

La inceput de primavara, va dorim numai de bine! 24/03/2010

Filed under: Coltul cu ganduri — Anca Gilca @ 09:21
Tags: , ,

Am iesit somnoroasa din casa azi insa m-am trezit imediat ce am dat ochii cu populatia! Agitatie, zambete, ghiocei si zambile, martisoare, plicuri cu mesaje diverse de incurajare pentru o dezamortire usoara, vanzatori de ghiocei zambareti si optimisti ca azi vor avea vanzari, cadre didactice cu bratele pline de flori si cu un zambet larg si molipsitor. Multe lucruri simpatice am vazut azi, multe lucruri care mi-au bucurat inima si care m-au determinat sa am o zi mai buna!

De ce oare sunt unii dintre noi atenti la atatea detalii, la nimicuri- cum ar spune un amic de-al meu care a fost sincer si mi-a spus :”M-am plictisit citind editorialul cu atatea prostii despre zambete si optimism”? Detaliile fac diferenta! Micile lucruri ne aduc bucuria sau zambetul pe buze la inceput de zi: un ghiocel, o imbratisare, un martisor. De ce sa nu ne lasam bucurati de cei din jurul nostru care se straduiesc sa aleaga o floare sau o felicitare cu un mesaj special pentru noi? De ce sa nu ne incurajam asa cum o faceau si bunicii nostri care ne spun mereu cu ton calm si cald:” Lasa maica, ai sa vezi ca Dumnezeu va avea grija si va rezolva totul!” ?

La inceput de primavara ii sfatuiesc pana si pe cei mai seriosi sau pesimisti sa se lase purtati de aerul cald si de zambetele celor din jur si sa descopere micile bucurii care stau exact in lucrurile pe care le ignoram de cele mai multe ori!

La inceput de primavara revista IasulMonden va ureaza zile cu intamplari placute si vesti bune, bucurii, sa aveti parte de persoane placute in jurul vostru si de mult curaj pentru a trece peste piedicile de zi cu zi!

La inceput de primavara, va daruim un martisor cu optimism!

(articol publicat in revista IasulMonden)

 

Leave a Reply

