Anca Gilca's Blog

Invata formele si cauta ceea ce nu are forma

Interviu in exclusivitate in Iasi cu prezicatoarea Carmen Harra 06/05/2010

Filed under: Interviuri — Anca Gilca @ 12:51
Tags: , ,

Brad Pitt si Angelina Jolie nu se vor desparti. In acest an, Romania va fi zguduita de un cutremur. Acestea sunt doar cateva din predictiile ce poarta semnatura Carmen Harra, cunoscuta in Statele Unite ca si ‘prezicatoarea Hollywoodului’.

Desi a plecat din tara de foarte mult timp, are aparitii media prin intermediul carora ne livreaza cateva informatii cu privire la ‘ce va urma’. In Romania o cunosteam sub numele de Carmen Muresan, canta in trupa Trio Expres. Acum, insa, este cea la care apeleaza vedetele de peste ocean pentru a-si afla viitorul.

IasulMonden este singura revista ieseana care a reusit sa obtina cateva raspunsuri de la dr. Carmen Harra, asa cum este cunoscuta in America.

IasulMonden : Aveti puterea sa prevedeti viitorul celor din jur, insa cu al dumneavoastra si al familiei cum procedati ?

Carmen Harra : Este la fel de usor sa vad lucrurile ce se petrec in viata celor din familia mea sau din jurul meu, cum pot vedea si pentru un om strain. Insa iti marturisesc ca problema cea mai mare este sa le previi, intervin sentimentele pe care le porti persoanei dragi din familie si cu greu poti s-o previi ca i se va intampla ceva rau. Pana acum am reusit sa fac acest lucru, recunosc ca nu mi-a fost usor sa spun lucrurile, nu sa la prevad.

IasulMonden : Care din vedetele care au apelat la dumneavoastra au fost sceptice ?

Carmen Harra: Imi aduc aminte de faptul ca i-am spus lui Jennifer Lopez  ca marea sa iubire si barbatul cu care se va casatori are initiala literei B, insa la cateva luni mai tarziu m-a sunat sa-mi spuna ca nu am avut dreptate ca numele marii sale iubiri incepe cu C, si se va casatori cu el. Asa a fost, s-au casatori insa la scurt timp a divortat si a ajuns sa-mi acorde credit cand l-a cunoscut pe Ben. Desi Jennifer a fost foarte sceptica cand a auzit ce-i spun, dar apoi a ajuns sa-mi dea credit.

Eu am o parere personala despre persoanele sceptice, o persoana sceptica da dovada de putina limitare si ar trebui sa se deschida schimbarilor pe care lumea i le ofera, a fi sceptic nu inseamna ca te protejezi sau iti mentii principiile, ci pur si simplu nu vrei sa evoluezi. Nu spun ca lumea trebuie sa se deschida previziunilor ci macar sa accepte schimbarile pe care lumea le trece.

IasulMonden : Ce credeti ca ii determina pana si pe oamenii sceptici sa apeleze la serviciile dumneavoastra ?

Carmen Harra : Chiar daca sunt sceptici, cei care apeleaza la mine si vad ca intradevar cunosc lucruri despre viata lor, vin apoi la mine sa-mi spuna ca eu am aparut cu un scop in viata lor si ca le-am schimbat viata. Exact cum va spuneam si eu mai sus, nu mai sunt limitati in gandire trec de bariere si reusesc sa accepte schimbarile pe care universul i le pune in fata.

IasulMonden : Care a fost cea mai infioratoare viziune asupra viitorului pe care ati avut-o pana acum despre o vedeta ?

Carmen Harra : Cele mai infioaratoare viziuni de pana acum au fost moartea presedintelui Kennedy, cutremurele dezastruase despre care tot vorbesc, si am dat zeci de interviuri la televiziunile americane unde am spus de Haiti. Am spus ca si Romania va avea parte de un cutremur infiorator anul acesta, insa nu se vor produce atatea victime.

Fiecare previziune infioratoare are rolul de a preveni sau minimaliza efectul evenimentelor prezise, insa foarte multi cand aud lucruri negative incep sa arunce in mine si apoi vin si spun ca am avut dreptate si ca daca ma ascultau puteau preveni sau miscora rezultatul evenimentului neplacut.

IasulMonden : Cum isi poate da seama o persoana ca are calitati asemanatoare cu ale dumneavoastra si ce poate face pentru a le fructifica si valorifica ?

Carmen Harra : Toti avem calitatile acestea, nu ma consider deloc speciala sau cu vreo calitate in plus. Tot ce trebuie sa facem este sa ne ascultam instictul. Iti dau un exemplu personal, tatal meu nu a pretins niciodata ca poate preveni viitorul dar a vrut sa vina la mine la Bucuresti, in vremea cand mai eram in Romania. Deodata, cand a ajuns in fata trenului si trebuia sa urce, a renuntat, fara sa aiba un motiv anume, iar cursa aceea de tren a deraiat si au murit foarte multi omeni.

IasulMonden : Romanii sunt din ce in ce mai acaparati de grijile crizei si pesimismul isi spune cuvantul. In speranta ca ne veti da vesti bune va intreb: cum va fi 2010 pentru Romania ? Se anunta zile mai frumoase din punct de vedere financiar ?

Carmen Harra : Nu vom iesi din criza, nu exista o iesire din criza si nu apartine niciunui om vreo solutie. Este vorba de o schimbare la nivel mondial, lumea trebuie sa renunte sa mai fie catalogata in oameni bogati, saraci, sau sa mai existe clase sociale. Am spus acum 15 ani ca dolarul se va prabusi si chiar nu va mai exista. In viitor se vor gasi alte metode economice, care vor face traiul sa fie mai bun.

(Interviu publicat in IasulMonden si Zile si nopti)

 

Leave a Reply

