Anca Gilca's Blog

Invata formele si cauta ceea ce nu are forma

Ice’N’Go! I just love it! 03/06/2010

Filed under: Forme diverse... — Anca Gilca @ 14:08

Dupa un timp destul de lung am revenit pe blog si nu oricum ci cu vesti(sau gusturi) reci si dulci!!

Sa va povestesc! De 1 iunie mi-am luat pisica( scumpa de ea!) si am iesit si noi ca fetele la o plimbare pe Dealul Copoului. Ne-a facut placere la amandoua pentru ca toti copiii ne zambeau si exclamau:” Mamiii, ce pisica frumoasa!”. Eee..insa acest post nu este despre cat de frumoasa si simpatica si draguta si adorabila e pisica mea ci despre cat de bunaaaaa e inghetata pe care am descoperit-o de 1 iunie!!!

In parcul Copou din Targusor a avut loc un festival pentru pici si printre baloane, bijuterii handmade, vata de zahar si lumea multa am avut placerea( si pofta!) sa ma alint cu o inghetata sub forma de bilute, din produse naturale. Da, suna amuzant: bilute!  Si mai amuzant a fost cand mi-am murdarit pisica de inghetata: am dat sa gust numai ca am tras cam tare de lingurita si au zburat cateva bilute colorate in blana lui Zuti si pe fusta mea.

Cu o intrebare am aflat mai tot: inghetata se numeste Ice’N’Go, este din produse naturale, special conceputa pentru copii(dar e foarte buna si pentru adulti, garantez eu!!) si o putem cumpara din zona Podu Ros!

Pofta buna!:D Eu si pisica mea vom mai servi inghetata naturala sub forma de bilute!

 

6 Responses to “Ice’N’Go! I just love it!”

  1. Andrei Says:

    Mi-ai facut pofta!

  2. Anca Gilca Says:

    @ andrei: Si eu mi-am facut singura pofta in timp ce scriam postul!:)) Pofta buna:P

  3. adina Says:

    vai!am mancat cand am fost plecata din tara si am cautat si in iasi dar in zadar!am o pofta,e foarte foarte buna!

  4. adelina Says:

    salut! este in iasi Ice’N’Go in pd ros


Leave a Reply

