Anca Gilca's Blog

Invata formele si cauta ceea ce nu are forma

Unde sunt? 01/08/2010

Filed under: Forme diverse... — Anca Gilca @ 07:53

Nu am mai postat de ceva timp  si cu greu am prins curaj sa postez acum.

Nu ma mai recunosc eu pe mine, nu mai sunt ce eram acum trei sau patru luni. Poate e de vina munca, poate e de vina scoala, poate e de vina stresul sau poate e de vina conducerea tarii. Cine ma cunoaste poate sa confirme faptul ca eram cea mai optimista si visatoare persoana. Da, eram! Desi acum aproximativ zece luni ma straduiam sa conving pe toata lumea ca Romania este tara pentru care se merita sa lupti si nu putem sa fugim toti de aici acum imi vine sa ies prin cea mai apropiata granita din Romanica mea! Da, era Romanica mea. Am avut dorinta sa lupt, curaj, putere sa visez si chiar putere sa ii determin pe altii sa viseze alaturi de mine.

Cum imi amintesc vorbele tuturor: “Anca, esti o visatoare!”, “Romania e moarta si vei vedea asta peste ceva timp!”, “Esti tanara, de asta vrei tu sa lupti, dar mai vorbim peste ceva timp!”. Ba chiar am scris si un editorial pe tema aceasta, “Plecam sau luptam?”, si toti mi-au ras in fata pentru ca sunt( sau eram) prea copil, prea visatoare si optimista in zadar. As vrea sa ma regasesc, sa fiu iar optimista, sa visez iar si sa pot spune ca vreau sa lupt pentru Romania. As vrea sa spun ca se merita sa muncesti aici pentru minimul pe economie si sa fii mandru ca nu iti parasesti tara…Dar nu se mai poate!

Da, va rog, spuneti-mi “Ti-am zis eu!”, “Stiam eu ca asa vei spune!”, “Vezi ca am avut dreptate?”. Aveti voie sa imi spuneti afirmatii de genul acesta pentru ca s-a intamplat exact asa cum ati spus voi: am ajuns sa ma degradez, sa imi vad optimismul cum intra in moarte clinica, sa imi  vad puterea de visare cum se scufunda.

Ce pot sa spun? Multumesc domnului Boc. Nu stiu politica absolut deloc, nu stiu legi, nu ma pricep absolut deloc la aceste aspecte si sunt multumita. Cred ca daca as sti de fapt ce inseamna politica si ce reprezinta din punct de vedere legal toate modificarile aduse de bravii conducatori ai tarii as innebuni. Dar, pot spune ca ii multumesc domnului Boc ca lasa tinerii fara slujbe, ca determina firmele sa intre in insolventa, ca ne face pe toti sa sarim granitele tarii, ca suntem nevoiti sa muncim cate 12 ore pe zi  (daca avem unde) ca sa castigam bani sa putem trai.Multumesc domnului Boc ca mi-a distrus optimismul, speranta, visarea si dorinta de lupta!

Multumesc, domnule Boc, ca m-ati determinat sa imi doresc sa fug din Romania!

Daca voi cunoasteti detalii/informatii despre politica si credeti ca Boc este nevinovat va rog sa NU imi spuneti! Lasati-ma sa imi vars amarul pe el, sa il injur pe el cand sunt nervoasa, sa ies din tara si sa spun tuturor ca desi nu stiu politica deloc imi dau seama ca de cand am inceput sa aud foarte des numele “Boc” s-au stricat si lucrurile in tara mea!

Sa va spun sa luptati? Sau sa va spun sa nu mai visati degeaba ca veti pati ca mine? Visati…dar aveti grija ca atunci cand va loveste crunta realitate exact in moalele optimismului va durea, va durea atat de tare incat veti avea senzatia ca veti innebuni si ca nu mai are niciun rost sa traiti!

Acest post nu este o exagerare, ci este realitatea traita  si simtita de mine, o optimista, visatoare si luptatoare. De fapt, fosta optimista, fosta visatoare si fosta luptatoare.

“Te trezesti intr-o dimineata, te uiti in oglinda, dar nu mai recunosti nimic. Sufletul tau are 20 de ani, dar chipul tau de mult a imbatranit. Te revolti, te revolti si iti vine sa urli de durere. Si ma intrebi ce cauti tu pe acest pamant…”

 

3 Responses to “Unde sunt?”

  1. Stefan Says:

    Ti-am zis eu !:D. bine ca nu ai plecat inca din tara, poate pana o sa vina timpul sa pleci se mai schimba ceva si o sa revina optimismul in viata ta.

  2. T&T Says:

    Prostii..o sa-ti treaca…asa cum ti-am rupt aripile atunci cand erai prea entuziasmata…tot noi, cei de langa tine care te iubim (Alex, sorry! 🙂 ) vom fi cei care te vom incuraja: “capu’ sus! esti tanara, ai o viata la dispozitie, e doar un job, s-a dus, duca-se…o sa vina altul…”. Increderea in tine si speranta te vor ajuta sa depasesti momentul !

  3. madalina Says:

    Citeam ceva in urma despre tine si ma bucuram…imi doream ca tu macar sa reusesti…asa am fost si eu …am dorit…m-am mutat…am lucrat si schimbat cate ceva pe la fiecare radio unde am fost si s-a putut…insa la un moment am zis gata…nu mai pot…iubesc radioul din fire sunt o luptatoare si cred ca daca vrei poti multe…insa NU in Romania…aici valoarea si oamenii care vor sa faca ceva sunt dati la o parte…leprele si “terminatii” reusesc….insa cu ce pret??
    Imi pare sincer rau ca nu ai dus la bun sfarsit ce ai inceput… insa nu renunta sa speri…si o vorba pe care am auzit-o de la un om este ” tara iti este cea care iti da sa mananci, unde poti trai modest si poti face ceva”. Nu iti mai vbate capul cu cine nu merita si unde nu merita…daca te-ai nascut in Romania asta nu inseamna ca trebuie sa mori aici…este o lume intreaga de exploatat…sunt sute de tari care au nevoie de oameni ca tine si sunt locuri unde esti incurajata de sistem.
    Este adevarat ca cei apropiati conteaza insa trebuie sa-ti faci o cale a ta…nu prin renuntarea la vise ci prin schimbarea mediului :0..
    Te pup si fruntea sus…daca aici nu se poate …e bine ca vrei caci sunt tari care te asteapta …:*


Leave a Reply

