Anca Gilca's Blog

Invata formele si cauta ceea ce nu are forma

Un minut 17/05/2011

Filed under: Forme diverse... — Anca Gilca @ 10:41
Tags:

Zilele trecute am primit un mail in care am gasit povestea trista a unui copil de doar 5 luni. Spun poveste trista pentru ca micuta noastra, Bianca Maria, sufera de retinopatie de prematuritate gr. V, adica dezlipire de retina.

Singura clinica care i-a dat sanse mari de a-si recapata vederea se afla in Detroit, Statele Unite ale Americii. Costurile operatiei sunt imense: 30.000 $.

Parintii Biancai fac tot posibilul pentru a aduna banutii necesari refacerii fetitei. Putem si noi sa oferim un post de ajutor si o suma de bani, oricat de mica ar fi.

Apelez si eu la cei care poposesc sau se ratacesc pe blogul meu din cand in cand sa se opreasca un minut si sa ajute cumva . Eu aleg sa o ajut pe Bianca pentru ca si eu m-am nascut prematur si am aceeasi problema de vedere ca ea. Pentru ca norocul a fost de partea mea si am trecut cu foarte bine peste imi doresc sa primeasca si Bianca macar putin din norocul meu!

In acest sens, pentru cei care doresc sa faca donatii s-a deschis un cont pe numele tatalui, Petrica Sorin, la BRD-Groupe Societe Generale.

RON: RO87BRDE350SV33043173500

USD: RO87BRDE350SV 33123683500

EURO: RO06BRDE410SV05390954100

Conturile in RON si USD sunt deschise la sucursala BRD Alexandria, iar contul in EURO este la sucursala Academiei in Bucuresti.

Puteti afla mai multe despre caz de pe blogul Biancai.

 

Leave a Reply

