Anca Gilca's Blog

Invata formele si cauta ceea ce nu are forma

Welcome, 2012! 01/01/2012

Filed under: Forme diverse... — Anca Gilca @ 12:42

Buna dimineata si “La multi ani!” !

Ca tot omul, trag si eu linie (nu la final de 2011, ci la inceput de 2012) si concluzionez: anul 2011 a fost clar cel mai bun an al meu de pana acum! Am muncit foarte mult si am muncit cu placere pentru ca m-au incantat toate proiectele, am calatorit, am vazut locuri pe care nu credeam ca ochisorii mei le vor vedea vreodata, mi-am facut multi prieteni noi si m-am apropiat de unii prieteni mai vechi, am iubit si am fost iubita exact ca intr-un basm, am avut curaj sa imi las ochiul drept pe mana medicului la operatie, am zambit in fiecare zi de 10 ori mai mult ca in 2010 si am redevenit  persoana optimista pe care o stiati cu totii!

In 2012 imi doresc sa continui pe aceeasi linie. As mai vrea ceva insa: sa petrec mai mult timp alaturi de prieteni si familie! Proiectele frumoase aduc multa munca si, din pacate, ziua are doar 24 h si timpul personal mereu este scurtat.

2012, stiu ca ziua nu poate avea mai multe ore asa ca, te rog, adu-mi maturitatea necesara pentru a gasi un echilibru intre timpul de lucru si timpul personal.

Va multumesc tuturor celor care mi-ati fost alaturi in 2011, mi-ati fost prieteni sau mentori si ati avut rabdare cu mine. Va multumesc ca mi-ati zambit si v-ati bucurat pentru mine!

La multi ani! Un 2012 minunat!

 

2 Responses to “Welcome, 2012!”

  1. CostinCblog Says:

    La mulţi ani, Anca! Să ai un an excelent! 🙂

  2. Anca Gilca Says:

    La multi ani, Costi!


Leave a Reply

